ძველი სახლი


ეძღვნება ბაბოს

მე ვარ სახლი, ძველი სახლი. აქ ბევრი სიცოცხლე იშვა და განვითარდა, რომელმაც თავის მხრივ ბევრი სიცოცხლეები შვეს. ახლა მოვტყდი, დავბერდი, ისე რომ ბაღშიც ვეღარ გამოვსულვარ ჩემს საყვარელ სარწეველაზე წიგნის წასაკითხად. დანგრევასაც ვერავინ მიბედავს, ისევ ჩემით თუ დავიშლები ნაწილ-ნაწილ და საბოლოოდ საოცარ, ნაგვის უზარმაზარ გროვად ვიქცევი, რომელსაც ნარინჯისფერ სამოსში ჩასმული ახალგაზრდები ნაწილ-ნაწილ გაიტანენ სანაგვეზე, სადაც ჩემსავით ნაშალ-ნაშალ სხვა სახლებს შევუერთდები. 

არ გეგონოთ ეგოისტი ვიყო, არა, მე ვიცი, როდესაც აქედან ჩემს უკანასკნელ ქვასაც გაიტანენ, ახალი სიცოცხლისთვის გაჩნდება ცარიელი, თუმცა მრავალნაცადი ადგილი, უბრალოდ ცოტაც, სულ ცოტაც მაცადეთ რომ ჩემით დავინგრე . . .  

old house

TAM_9932

oldchair

 

4 comments on “ძველი სახლი

კომენტარის დატოვება

