ჩემი ფოტოკამერები


ამ პოსტით, ჩემო მკითხველებო, მინდა ჩემს ძველ ფოტოკამერებს მოვესიყვარულო და თან გაგაცნოთ ისინი 😀

გამომდინარე დუხჭირი თინეიჯერობიდან (დაახლოებით 1989–1998წწ), პირველად ჩემი საკუთარი ფოტოკამერა მეცხრე კლასში მეღირსა. ამისთვის დიდი მადლობა დედაჩემის ბიძას – შახო გერგედავას , რომელმაც საქართველოში სტუმრობისას სულ ცინცხალი პოლაროიდი მაჩუქა ❤ (უფრო ადრეულ ბავშვობაში მაჩუქა წიგნი ფოტოგრაფიის შესახებ, რომლის თვალიერებით მთელი ბავშვობა ვირთობდი თავს ვიდრე კითხვას ვისწავლიდი რუსულად).

აი ისიც, შენახული მაქვს და კვლავ მუშა მდგომარეობაშია 🙂

ამის შემდეგ კოდაკის ორი იაფფასიანი, ფირის ფოტოაპარატი მოვინელე 😀

და შემდეგ დიდი ზარზეიმით ვიყიდე ოლიმპუსის ციფრული ფოტოკამერა 🙂

ეს პაწაწუნაც თითქმის მუშაობს, მქონდა 2006 წლამდე, ვიდრე არ ვიყიდე მობილური , რომელიც უკეთეს ფოტოებს იღებდა 🙂

შემდეგ Point & Shoot ტიპის ფოტოკამერებიდან, ერთ–ერთი საინტერესო მოდელი Sony CyberShot , რომ არ დამეკარგა ალბათ კარგა ხანს ახალ ფოტოაპარატს არ შევიძენდი 😦

და ამ წლის გულისვარდი და ჩემი დანაზოგის შემმუსვრელი Nikon D7000

4 comments on “ჩემი ფოტოკამერები

  1. ჩემი ფოტოკამერა ჩემი განუყრელი მეგობარია. მის გარეშე მარტოდ და დაუცველად ვგრძნობ თავს. 😀

  2. აუ რა მაგარია DSLR კამერა…
    მართალია, მე ნიკონის ტიპი არ ვარ და უფრო Canon მევასება, მარა მაინც მაგარია და გილოცავ.

    ხოდა ისა, დანაზოგი როგორ გააკეთე, როგორ? 😦

    • დანაზოგში რაღაცნაირად გამიმართლა, რამდენიმე დიდი შეკვეთა მქონდა მიყოლებით და უცებ მოვაგროვე, თორემ ისე ძალიან მიჭირს დაზოგვა 😦

      მადლობა 🙂

Leave a Reply

