12 წერილი ქუცნას – მე, რობოტი


ქუც წერილი მინდა მოგწერო მელნით, ფრთით და ფურცელზე, ნოსტალგიები მაქვს, ძველ ფილმებს ვუყურებ, ძველ წიგნებს ვიხსენებ, ძველ გახუნებულ სურათებს ვათვალიერებ, წარსულს ვეჭიდები? რომელ წარსულს, მე ხომ ბატის ფრთით წერილი არასოდეს მომიწერია შენთვის და არც შენ ჩემთვის. მე რას ვფიქრობ იცი? მგონი ზედმეტად გათანამედროვებული ცხოვრების რიტმი მომყირჭდა, გარობოტდა და გატექნიკდა გარემო, ყველა ზომის, წონის და ტვინის რობოტს ნახავ ჩემს გარშემო, უფრო სწორედ კი არ ნახავ დაერობოტკონტაქტები სხვადასხვა სარობოტ-საკონტაქტო საშუალებებით, გავბოროტდი . . . კი არა და, გავრობოტდი, ჰო მეც რობოტი ვარ, რომანტიკა? არა რომანტიკული რობოტები არ არსებობენ ქუუც, როგორ განვერიდო, ყველგან თან მომდევენ, ნაბიჯს ვერ გადადგამ მათ გარეშე, გჭირდებიან, შენც სჭირდები მათ, ორმხრივი ვნება გვაკავშირებს. ჰა, ვნებიანი რობოტი, ძალიან სასაცილოა ხო ქუც, ხედავ ეს წერილიც როგორი რობოტული გამოვიდა? ახლა ხომ ხვდები რატომ მინდა მელანი, ფრთა ან თუნდაც ფრთები, რომ მოვფრინდე მანდ და თავად მოგიყვე ყველაფერი, ვიცი შენი სახლი როგორია, შენი ოთახი ბევრი წიგნებით, შენთან სადაც არ არიან ბოროტები და რობოტები, შენთან სადაც მხოლოდ სიმშვიდეა, სიმწვანე და ბევრი წიგნები და შენთან სადაც შენ ხარ და ხარ მხოლოდ ჩემთვის. ხვდები როგორი დაღლილი ვარ? ხო, იღლებიან რობოტოებიც, ასე შექმნილი რობოტი იღლება კიდეც და ზოგჯერ ძილსაც ახერხებს, მშფოთავი ძილი მაგრამ მაინც ძილი;

წავედი ახლა ქუც, იმედია გაგახსენდები ხანდახან მაინც, არ გეგონოს რომ დამავიწყდი, ნუ მსაყვედურობ ხოლმე სად ხარ, სად დაიკარგე, რატომ არ იცლი ჩემთვის . . . მე სულ მახსოვხარ, მაგრამ ვერ გწერ, მე ხომ რობოტი ვარ, რომელიც დღე და ღამე უწყვეტად რობოტობს.

კარგად ქუც .

ყველა წიგნს ეტყობა რომ მე წავიკითხე – ყველა დაფლეთილია

არ ვუფრთხილდები იმას რაც მიყვარს

გახსოვს ამის გამო რომ მეჩხუბებოდი ხოლმე?

7 comments on “12 წერილი ქუცნას – მე, რობოტი

კომენტარის დატოვება

